השר קרעי: "התקשורת צריכה לעסוק רק בהעלאת המורל"

מהדורת הבוקר No Comments on השר קרעי: "התקשורת צריכה לעסוק רק בהעלאת המורל"

שר התקשורת שלמה קרעי מפרגן לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "צריכים לעסוק בהעלאת המורל, להציג הנהגה מאוחדת, כך מתנהג 'קול חי' ודומיו ומשאר הערוצים צריך להתעלם. הגשתי תזכיר חוק שערוצי רדיו אזוריים יוכלו לשדר בכל הארץ. אין סיבה שהשידורים לא יהיו נגישים בכל הארץ"

שלמה קרעי צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת שלמה קרעי התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ואמר: "אנחנו צריכים לעסוק בהעלאת המורל, להציג הנהגה מאוחדת, כך מתנהג 'קול חי' ודומיו ומשאר הערוצים צריך להתעלם. לשר התקשורת אין סמכות להתערב בלוח השידורים, בעבר פניתי בבקשה להפסיק את מימון עיתון הארץ וזה נבחן משפטית".

שר התקשורת הוסיף וציין כי: "הגשתי תזכיר חוק שערוצי רדיו אזוריים יוכלו לשדר בכל הארץ, אני מאמין שבימים הקרובים יעבירו את זה לחקיקה. אנחנו יכולים לפרוס את זה בכל הארץ בקלות, אין סיבה שהשידורים לא יהיו נגישים בכל הארץ".

ובזירה המדינית-ביטחונית – הרצועה ביום שאחרי: "ראש הממשלה כבר אמר שלא תהיה שם שום שליטה ביטחונית פלסטינית. הסוגיה של היום שאחרי יותר פשוטה בעיניי מסוגיית היום שלפני, עלינו לשחרר קודם את החטופים ולסכל את האיום הביטחוני על ישראל. את בית חאנון, העיר שאיימה על שדרות במשך שנים כבר כבשנו לחלוטין".

האזינו



0 תגובות